.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نيوز بررسي مي كند؛
هدررفت سرمايه عمومي در سال توليد ملي
شمال نیوز:چرا فردي كه داراي سوابق نه چندان مناسب در امر صادرات است با بهره گيري از رانت دولتي از امتياز خريد از صنايع سيماني بدون حداقل تعهد پرداخت برخوردار مي شود؟ چرا مديران منطقه ويژه به بهانه ي مالكيت خصوصي بر محموله ي سيمان پيش بيني...
هدررفت سرمايه عمومي در سال توليد ملي

شمال نیوز : در حالي كه انتظار مي رفت ، در سال جاري كه از سوي رهبري فرزانه آحاد جامعه و از جمله صاحب منصبان اجرايي و مديران دعوت به "حمايت از توليد ملي، كار و سرمايه ايراني" شدند، تمامي عوامل دخيل به قدر بضاعت و توان خود در اين مهم سهيم باشند ، متاسفانه هر از چندگاهي اخباري نا اميد كننده از بي توجهي و غفلت مسوولان در اين خصوص به گوش مي رسد.بررسي هاي شمال نيوز مويد آن است كه بي توجهي عوامل دخيل چندي است كه در بندراميرآباد موجب اتلاف سرمايه عمومي كشور شده است.محموله ي سيمان توليدي كارخانه هاي سيمان شرق ، شاهرود،پيوند،فيروزكوه و بجنورد كه به ميزان 100 هزار تن تخمين زده مي شود در انبار فله بندر در اثر گذشت زمان مستهلك شده است . محموله هاي ياد شده متعلق به شخصي به نام آقاي "م" مي باشد كه از بدهكاران بزرگ به مجموعه ي توليد كنندگان سيمان در كشور است . سوال مهم آن است چرا فردي كه داراي سوابق نه چندان مناسب در امر صادرات است با بهره گيري از رانت دولتي از امتياز خريد از صنايع سيماني بدون حداقل تعهد پرداخت برخوردار مي شود؟ چرا مديران منطقه ويژه به بهانه ي مالكيت خصوصي بر محموله ي سيمان پيش بيني تمهيدات لازم و روان سازي فرايند خروج كالا و يا ايجاد انبار مناسب را با هدف جلوگيري از اتلاف سرمايه هاي كشور انجام نمي دهند؟

توليد امر مقدسي است كه با ايجاد حركت در نظام اقتصادي كشور يكي از مهم ترين اولويت هاي مديريتي به شمار مي رود از اين رو هر اقدامي كه مخل اين رويكرد شود ، زيان آفرين است.
بدون شك اقدامات اين چنين با توجه به مشكلات توليد و هزينه هاي بالاي آن تبعاتي جز افزايش قيمت و خلا در بازار را به دنبال نخواهد داشت و باز هم گراني و كمبود محصول دودي است كه به چشمان طبقات پايين جامعه خواهد رفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بنده خدای مطلع 25 آبان 1391
لطفا به جای انگ زدن و کمک تبلیغاتی به بعضی از حامیان مالیتان بروید سراغ کارخانجاتی مثل پیوند گلستان که با بسته بندی نامناسب سیمان ، کالا از کارخانه راه نیافتاده دچار سنگ شدگی میباشد و زمان ورود به بندر قابلیت صادرات را از دست داده و خریداران را دچار زیان و خسارت میکند، ماشالله شما که مومنید و از اتهام زدن به دیگر مومنین هم بری!!!!!
نا شناس 28 آبان 1391
سلام باید از توجه و انتقاد بجا شمال نیوز تشکر نمود که واقعا سرمایه هنگفتی و در واقع محصول خاک این کشور اسلامی توسط تعدادی افراد غیر متخصص و سود جو اینگونه حیف و میل می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.